wtorek, 8 maja 2012

Komunijnie i dla mamy :)


Biorytmy dziś chyba niezbyt dopisały. 
Dzieciaki były rozszalałe, nieusłuchane a ja napięta do granic możliwości
 z wrzaskiem na dziobie ;(
Na szczęście wieczorkiem po operacji usprawniania kompa i otrzymaniu nowego czytnika kart
 mogłam się troszkę "zrestartować" przy obróbce zdjęć i nie tylko oczywiście ;) 
Skoro już udało mi się zgrać fotki na kompa to i pokażę co stworzyłam ostatnimi czasy :)

Kartki z okazji I Komunii Świętej




Bukieciki szydełkowe :)




Zestaw dla mamy :)












8 komentarzy:

Ewa pisze...

Po pierwsze nie krzycz tyle, osoba ktora tworzy takie piekne rzeczy nie mozy sie wydzierac.
Po drugie dalo cos, to krzyczenie??

Chimera pisze...

Jakie śliczności!! Najbardziej spodobał mi się komplet dla mamy, jest naprawdę elegancki :)

bozenas pisze...

I mnie najbardziej podoba się komplet dla mamy

Oskar pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Oskar pisze...

Slicznie I romantycznie takie Twoje prace

Ivonn pisze...

Ewcia oj jak ja bym pragnęła nie musieć krzyczeć :(

Chim, Bożenko cieszę się bo i mnie się on podoba ;)Dziękuję :*

Latifia dziękuję :*

MonaDecu pisze...

Bardzo ładny komplecik, mój ulubiony motyw róż.

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

elegancki i piękny komplet w róże , Ewa