sobota, 23 stycznia 2010

Wszyscy mają candy mam i ja ;)

Już od dawna zbierałam się w sobie i jakoś nie mogłam się zmobilizować.
Jednak patrząc na Wasze bogi, gdzie co troszkę rozdajecie cukiersy
i mnie udało się zmobilizować.

I tym sposobem pragnę Wam zaproponować kilka drobiazgów.

Zestaw nr 1

ręcznie przeze mnie wydziergany woreczek,

22 sztuki serwetek

oraz szkatułka (w stanie surowym) do ozdobienia,

Udział w zabawie na zasadach ogólnie przyjętych, czyli:

1. zadeklarowanie chęci wzięcia udziału w zabawie
poprzez zostawienie komentarza pod tym postem;


2. zredagowanie krótkiej notki informacyjnej u siebie na blogu;

3. umieszczenie w notce linku do mojego bloga.


Zestaw nr 2

lampion, który specjalnie dla wygranej osoby ozdobię,

22 sztuki serwetek

ramka do samodzielnego ozdobienia.


Ten zestaw powędruje do osoby, która jako pierwsza przyśle
na mojego meila ( iw_78@wp.pl) zrzut z ekranu (print screen)
licznika odwiedzin z liczbą 6000 :)


Zatem zestaw nr 1 jest kierowany do osób posiadających blogi,
a już zestaw nr 2 do wszystkich chętnych i zaglądających anonimowo.



A teraz najważniejsze ;)
termin :D

na zgłoszenia czekam do ostatniego dnia lutego,

a losowanie odbędzie się 1 marca.




Zapraszam do zabawy
i wygranej życzę ;)


Ivonn

66 komentarzy:

Ewa Kierzek pisze...

To ja się ustawiam w kolejce po ten woreczek :)

Iwa pisze...

I ja też! Ja też!

Bajka decoupage pisze...

Wszyscy chcą prezenty - chce i ja ...
To ustawiam się grzecznie w kolejce .
Bajka

Weronika pisze...

Jakie słodkosci! Zapisuję się, a co - zadnych diet w nowym roku!

Pozdrawiam gorąco!
Weronika

ps. nie notkuję o candy, ale info bedzie na blogu w trymigach

Anonimowy pisze...

Ja też się bawię i w kolejce grzecznie ustawiam.

Unknown pisze...

Ja też się bawię i w kolejce grzecznie ustawiam.

Maggie pisze...

ja też spróbuję szczęscia :)

Warszawianka pisze...

Widzę dwie kolejeczki, więc ja stoję w tej po zestaw nr 2./bo serwetki myślę są wielkiej urody/.
Gorąco pozdrawiam w te silne mrozy.
Teresa

Zielona pisze...

Notka na blogu zaraz się znajdzie :) Ciesze się bardzo że do Ciebie trafiłam dzięki temu candy :) Na pewno będę zaglądać!!

Fabryka Spokoju pisze...

Ja też chcę takie cudo!

Mira pisze...

Z przyjemnością zapisuję się na zestaw nr 1, serwetki są naprawdę prześliczne.
Pozdrawiam cieplutko!

aga pisze...

Oj ja też do kolejeczki, jestem tu pierwszy raz i już mi się podoba!!!

Anonimowy pisze...

z wielką chęcią wezmę udział :)

Aga robie-bo-lubie pisze...

Gapa ze mnie. Zapisałam candy u siebie, a nie wpisałam komentarza ;-) Naprawiam błąd i informuję, że też ustawiłam się w kolejce!

~Canela_94 pisze...

też sie zapisuję:) I też pierwszy raz;) Świetny blog.Wpadnij:
wicky94-world.blogspot.com

kigabet vel Ki pisze...

dopisuje się z największą przyjemnością ..........

La Raposa pisze...

Oj tak... takim słodkościom nie wypada się opierać :)
pozdrawiam
Agnieszka

Zielona pisze...

Witam :)
Cukierki zachęcające :) :)
Mam nadzieję, że nie zostanę zdyskwalifikowana bo na moim blogu zrobiłam porządek i wszystkie linki do candy można znaleźć po prawej stronie ze zdjęciami podlinkowanymi :)?
Jeśli nie może tak być to napisz proszę :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Take super rzeczy, to i ja się zapisuję

Pagata pisze...

Z checia się zapisuje

Agnieszka M pisze...

Ustaiam się w kolejce po Twoje słodkości :)

http://www.radosnyczas.blox.pl

Agata Travelling backpack pisze...

Ja też, ja też, staję po te cukierasy! :)

kisieltruskawkowy pisze...

Ja tez się ustawiam w kolejce :)

nannala pisze...

Akurat mam kilka rzeczy wymagających zdekupażowania:) przydadzą mi się te serwetki :P

Natolin pisze...

to jeszcze ja w kolejce stanę - kolejna porcja serwetek do decu nie zaszkodzi, a na pewno sie przyda :)

a no i będę polować na te 6000 :D

pozdrawiam
www.natolinek.blogspot.com

Tusia Lech pisze...

Ja co prawda jestem scraperką, ale decoupage od dawna mnie pociąga i chciałabym nauczyć się techniki - tylko wiecznie czasu za mało... Może po to trafiłam do Ciebie na Candy, żeby się zmobilizować :) Pozdrawiam ciepło i ustawiam się w ogonku :)

cub@_libre pisze...

Też chętnie ustawię się do kolejki :).
Notkę zamieszczę wkrótce, a póki co umieszczę zdjęcie z linkiem w bocznym panelu.
Pozdrawiam

Kasia pisze...

Słodkości :)

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

I mnie się woreczek marzy!!!

an.na pisze...

Z chęcią i ja się zapiszę.
Pozdrawiam :)
www.an--na--rekodzielo.blog.onet.pl
(www.an--na.blog.onet.pl)

Lily pisze...

Ustawiam się w kolejce:-) Pozdrawiam:-)
http://handemadebylily.blogspot.com/

Edzia pisze...

To do kolejeczki:) pozdrawiam serdecznie http://edzia-goodies.blogspot.com

vairatka pisze...

Chętnie dołączę do kolejki, bo serwetki cudne :)
Info na bocznym pasku
http://vairatka.blogspot.com/

SwettaKonfetta pisze...

Nice candy:)
Let me to join?

Link is in my main blog:
http://swettakonfetta.livejournal.com/97196.html

Gosik pisze...

to i ja dołączam do chętnych na cukierki ;)

jasnobłękitna pisze...

I ja się grzecznie ustawiam:)
Pozdrawiam!

raeszka pisze...

super candy, zapisuję się :)

Unknown pisze...

ja też spróbuję :)

info tu (wg dat):

http://malowanyimbryczek.blogspot.com/search/label/CANDY

savannah pisze...

Kolejka jak do nieba, ale i ja postoje, z pozdrowieniami :)

InusiaM pisze...

Ustawiam się grzecznie w kolejce do losowania :)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

I ja chętnie zgłaszam się do zabawy :) Może dopisze szczęście? ;)

СветлаНочка pisze...

Do widzenia. Chciałbym w tym uczestniczyć. Dziękuję za tę szansę. Link w prawym panelu http://shambala2005.blogspot.com/

by_giraffe pisze...

a ja chętnie sobie tu cichutko w kąciku poczekam na lampion :)

Magdalena Deberny pisze...

Śliczne rzeczy robisz. Dopisuję się do kolejki.
http://dziesci-lat.blogspot.com/

sasia73 pisze...

To i ja grzecznie ustawię się w ogonku.
Pozdrawiam
sasia73

G-a pisze...

Dopisuję się i ja:
http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/01/candy-lutowe.html

Niezorganizowana pisze...

Docou candy nigdy nie pogardzę :D

helencreaty1 pisze...

I just found your and I love all your creations ,they are great, I love decopage like you and I hope to make such a beatiful think like yours soon ,I am from peru and I 'd be great to win those papers, in my country i cant find such a gergous papers, I ll put a lin in my sidebar, =)
big hugs from peru
helen

Justyna (Sarmatix) pisze...

Dopisuję się :) Pozdrawiam cieplutko :)

Jotkaa pisze...

I ja chętnie się dopisze... ;)
http://jot-kaa.blogspot.com/

klucze do raju pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
klucze do raju pisze...

Od jakiegoś czasu przymierzam się do decoupage.Brak mi odwagi i nie wiem od czego zacząć.
Ustawiam się jednak w kolejce na dobry początek:)
pozdrawiam

Agnieszka M pisze...

Ustawiam się w kolejce, a info na bocznym pasku bloga
:))

http://www.radosnyczas.blox.pl

Bożena Bo-Art pisze...

Witaj :)
Ja też skusiłam się na Twoje słodkości :) i grzecznie ustawiam się w kolejce :)
Info na blogu już jest :)

MuzaJo pisze...

Niedawno jeszcze nie wiedziałam co to jest candy, a teraz stoję w kolejnej kolejce, może tu los się uśmiechnie do mnie.
MuzaJo z http//muzajo.blox.pl

Anonimowy pisze...

Może choć raz się uda.... stoję grzecznie w kolejce po zestaw 1 :)
pozdrawiam ciepło

Harcerki pisze...

www.Court-WTP-PTP.blog.onet.pl
Zestaw nr 1 :)

Gosieńka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Gosieńka pisze...

Ja też się zgłaszam, ja też!!

Mój blog: mojeroznosci.blogspot.com

(Przepraszam, ale niechcący usunęłam swój wcześniejszy komentarz)

Lianna pisze...

Grzecznie ustawiam się w kolejce po zestaw nr 1... i pozdrawiam gorąco.

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

I ja wskakuję do kolejki. Pozdrawiam.

Unknown pisze...

No to i ja grzecznie ustawiam się w kolejce po te cudowności:) www.lesnyzakatek.blogspot.com

Malvinqa pisze...

jestem i ja :)
http://radosna-tworczosc.blogspot.com/

Nessa pisze...

no to mnie też zapisz ;)

Nessa pisze...

no to mnie też zapisz ;)

Gośka pisze...

Losowanie w dniu moich urodzin, więc może dopisze mi szczęście :-) Pozdrawiam
http://zyrafowo.blox.pl/html