środa, 2 stycznia 2013

1. Witajcie w nowym roku :)

Wszystkiego dobrego kochani! 
Niech ten Nowy rok, będzie dużo lepszy od starego ;)
Nieustającej weny, optymizmu i radosnego uśmiechu na twarzy i w sercu :) 
I oczywiście ZDROWIA! bo ono najważniejsze :)

Ja przywitałam Nowy Rok zasmarkana, kichająca i prychająca. 
Mam nadzieję, że Wy lepiej się bawiliście :) 

Mimo, że mamy nowy rok i już mam nawet ukończoną pracę
 dzielnie dzierganą w sylwestra ale jeszcze jej nie pokażę ;)
Za to pokażę kilka kolejnych kul wykonanych dla szkoły.
Dobrze, że byłam wspierana przy składaniu płatków, 
bo bym chyba się zapłakała ;)
Kul powstało przeszło 40 ale to już chyba pisałam?













Z takiej kuli można też z powodzeniem zrobić drzewko :)











I jak się Wam podoba taka wersja bombki?




4 komentarze:

kpkacha pisze...

Śliczne te kule, może zrobisz jakiś mini tutorial na taka ozdobę?

Beatrice pisze...

Ciekawy pomysł . Mi by się widziała taka biała posypana lekko srebrnym brokatem, zawieszona pod żyrandolem.
W Nowym Roku życzę Ci dużo radości, powodzenia, zdrówka i realizacji większości marzeń. Niech to będzie szczęśliwa trzynastka:))

Ivonn pisze...

Kpkacha :) Kursików jest wiele w sieci i sama z nich korzystałam. Kula jest bardzo praco chłonna a jeszcze bardziej czasochłonna. Być może kiedyś wykonam taki kursik ale nie obiecuję, że będzie to teraz od razu. Jeśli nie chcesz czekać napisz na @ a \podeślę linki, z których ja się uczyłam :)

Marapuama a wiesz, że miałam ochotę na brokat ;) Jednak kule były robione pod zamówienie i nie było czasu na eksperymenty :(



Wiki pisze...

Bardzo fajne te kwiatowe bombki .. takie radosne!