czwartek, 27 lutego 2014

Tłusty czaweartek i nie tylko ;)

Jestem totalnym beztalenciem w kuchni to już wiedzą chyba wszyscy ;)
Jednak bardzo rzadko nadarza się taka okazja, że mnie coś "zmusza" do działania ;)
Tak też było wczoraj. Impuls, zlecenie zakupów i działanie.
Tym oto sposobem jak przystało na tłusty czwartek 
w mym domu można skosztować oponki :D
I kawusia do, też się znajdzie ;)
Zatem częstować się proszę :)




Wczoraj w trakcie działania tak to wyglądało ;)
A gdyby ktoś miał chęć i ochotę to proszę, przepis Etki :)



Było smakowicie teraz będzie twórczo ;)
Skrzyneczka dla małej Julinki :)










pozdrowienia cieplutkie ślę
Ivonn

p.s.
nie przejadać się pączkami proszę ;)

8 komentarzy:

Jo-hanah z Wrzosowej Polany pisze...

Miałam dziś robic oponki serowe, ale nie będzie... Może w weekend zaszaleję ze smazonymi ciastkami?
Twoje wyglądają wspaniale!
Szkatułka cudna!
Uściski

Unknown pisze...

oponki wyszły super aż ślinka cieknie:) pierwszy raz tu zaglądam a tu takie słodkie powitanie :) a szkatułka to bajka:) pozdrawiam http://iskierka2014.blox.pl/html

Kitka pisze...

Ha,ha zazdraszam Ci tych oponek. Ja z braku czasu obłowiłam się ponczusiami z lidla..

Deququ pisze...

To kto zrobił te pyszne powidełka nutelkowe i szyneczkę? Beztalecie! Ha, ha!
I tak samo beztalentnie piękne przejście kolorów zrobiłaś :)

Kasi Mała Dłubanina pisze...

Smakowicie , pięknie , uroczo :)

Unknown pisze...

Śliczna skrzyneczka:) W tym roku jakoś nie było czasu na przejadanie. Buziaki.

jolajka pisze...

Smakowicie i urocze seretki :0

Ivonn pisze...

yyy chyba się troszkę zarumieniłam ;)